Oğluyla Evlendirmek İsteyen Cin


Gözümüzdeki Perde

Başımdan geçen enteresan bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Bir gece düşümde beyaz saçlı bir kadın,“Seni-erkek çocuğumla-izdivaç ettireceğim.” diye konuştu ve gitti. 
Ben de uyandım, umursamadım; fakat daha sonra bu düşü defaatle peş peşe görünce korkmaya ve endişelenmeye başladım. Her gözümü kapattığımda, o kadın geliyor ve “Seni erkek çocuğumla izdivaç ettireceğim.” diyor ve gidiyordu. Ben, çok korkmuştum artık anneme babama anlattım. Babam da “Benim tanıdığım bir hoca var, ona sorarım.” diye konuştu. Sonra babam sormuş, hoca da, “Kızınla izdivaç etmek istiyorlar.” demiş. Babam, “Kim izdivaç etmek istiyor kızımla?” diye meselece hoca da, “Bunların kim olduğunu sana söyleyemem. Söylersem, beni bu gece dövmeye gelirler.” demiş. Babam, bunu bana anlatınca korkum daha da arttı. “Neler oluyor!” diye soruyordum kendime. Sonra, bir gece düşüme o kadın geldi ve yeniden ”Seni erkek çocuğumla izdivaç ettireceğim.” dedi. Sonra erkek çocuğu geldi, ”Bak, erkek çocuğum budur.” dedi. Ben, erkek çocuğunu görünce, düşümde ağlamaya başladım ve yine uyandım. Kalktım, babama anlattım. Babam da, ”Bu böyle olmaz, ben yine hocaya sorayım.” dedi. Sonra hocaya sormuş. Hoca da, ”Kızını yanıma getir.” demiş. Neyse, babamla yanına gittik. Eline bir kağıt aldı ve ”Bu kağıda iyice bak; ama gözünü bir yere dik ve oraya dikkatlice bak.” dedi. Ben de baktım ve o beyaz saçlı kadını gördüm. Hoca: “Gördüğün kadın bu mu?” dedi. “Evet” dedim. Sonra hoca kağıdı aldı ve yırttı. “Bu kadın kim?” dedim. Hoca, “Vakiti gelince söyleyeceğim.” dedi. Bir ay kadar sonra dayımın erkek çocuğu beni istemeye geldi, beni dayımın erkek çocuğuyla nişanladılar. Sonra yine düşümde o kadın geldi. Bana, “Sen izdivaç edemezsin, sen oğlumunsun.” dedi ve elimdeki nişan yüzüğünü çıkarttı. Uyandığımda yüzük elimdeydi. Sakinleşmeye çalıştım. Aradan bir ay geçti ve nişan bozuldu; zira dayımın erkek çocuğu, başka bir deyişle nişanlım trafik kazasında can verdi. Kazadan altı aya yakın vakit geçti, her şey düzene girmeye başlamıştı ki yine o düşler başladı. Ben de gece yatağıma geldiğimde düşümde o kadının geleceğini, aynı sözleri söyleyeceğini biliyordum. Yatağıma uzandım, gözümü kapattım. “Gel erkek çocuğunla izdivaç etmeyi kabul ediyorum.” dedim. Daha fazla dayanamayacaktım. Sonra uyudum ve kadın geldi. Bana “Senin göz perdeni kaldıracağım ve bizi tam olarak göreceksin.” dedi. Elini gözlerimin üzerinde gezdirdi…
Olanları babama anlattım ve tekrar hocaya gittik. Hoca bana, “Kızım, sana cinlerin rüzgarı değmiş ve senle izdivaç etmek istiyorlar.” dedi. Yakardı ve bana muska verdi. “Boynunda taşı.” dedi. Gece yatmak için odama gittim. Tam yatağıma uzandım, tepemde bir bayan gördüm, yataktan fırlayarak kalktım. Bana, “Korkma, ben boynunda taşıdığın muskanın için burdayım.” dedi. Ne kadar yakarsam de gitmedi. Olanları babama anlattım, babam da hemen hocaya gitti. Hoca, olanlara şaşırmış. Benim hiçbir şey görmemem gerektiğini söylemiş. O bayanı her zaman görmeye başlamıştım ama eskisi kadar korkmuyordum. Düşlerimde rahatım artık. Beş ay geçti ve ben bunları yazıyorum. Bunları yazarken dahi o bayanı görüyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CİNLERLE ALAKALI TÜYLER ÜRPERTİCİ BİLGİLER - BÖLÜM 1

Tılsım Çeşitleri

Cin Padişahları